Klantenservice
Neem contact met ons op als u vragen, verzoeken of problemen heeft waarbij u hulp nodig heeft. We streven er altijd naar om ons uiterste best te doen om aan uw verzoeken te voldoen.
​
Onze werkzaamheden bij BIBS vinden plaats in de Centraal Europese Tijdzone (CET) en u kunt binnen de werkuren van deze tijdzone een reactie verwachten. Als u in het weekend contact met ons opneemt, houd dan rekening met extra reactietijd.
​
Vergeet niet om hier onze pagina met veelgestelde vragen te doorlopen. Misschien vindt u hier het antwoord dat u zoekt.
Als u op zoek bent naar meer informatie over verzending en retouren, kunt u deze hier vinden.
​
Bestellingen bij winkels en retailers
​
Als je vragen hebt over een bestelling of product gekocht in een webshop of fysieke winkel (reseller), neem dan rechtstreeks contact met hen op.
​
​
Samenwerkingen op social media
​
Voor vragen over samenwerkingen kunt u uw bericht samen met een link naar uw profiel naar sales@nybble.nl sturen.
​
Houd er rekening mee dat we een groot aantal vragen ontvangen, wat betekent dat we alleen kunnen reageren op geïnteresseerden. Wij hopen op uw begrip en danken u voor de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen.
​